poniedziałek, 15 czerwca 2009

Trzy panie G ;-)

W komentarzach pod poprzednim postem napisałam, że pomyślę o wrzuceniu fotek takich bardziej wyraźnych niż ta w avatarze. Pogmerałam trochę sobie w albumie osobistym i dziecka starszego na Naszej Klasie (najszybciej i pod ręką ;-) ) i wygrzebałam takie ło fotki:
Najmłodsza, czyli panna Anna:
Tu uczesana i ubrana na bal:


A tu tradycyjnie i zwyczajowo w charakterze czupiradełka:

Tu Aś zwany Rabarbarą jako intrygująca femm fatalle


I poza zwykła (standardowa), czyli leniwa ;-)


A ta tu to Ata ;-)
We fragmencie...



I w całości (zarośnięta kapkę byłam - proszę o wybaczenie ;-)


No i trochę tycich robótek:
Dla Ani robię zakładkę na plastikowej kanwie. Chyba już widać, że to będzie żyrafa?

Jakiś czas temu zaczęłam robić (do kompletu z bieżnikiem) serwetkę perminową hardager.


Jeśli chodzi o serwetkę, którą obiecałam haftować publicznie - mam chwilowy zastój. Ale jak już "wyjdę na równą" (mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu ;-) ), to będzie oczywiście ciąg dalszy :-)

11 komentarzy:

  1. Wiesz co, wielka uroda :-) Ładne z Was babki, wszystkie trzy. Jeżeli młodsze G. będą tak zdolne jak Ty, to ino pozazdrościć! Buziaki dla całej trójki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. phi. i tak w realu wyglądam lepiej.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe laski. Młodsza ma dłuuuuugachne włosy, starsza ładniutka a Ty szczuplutka.
    Serwetki są nie do pojęcia dla mnie.Nie jestem mistrzem w haftach ale kiedyś probowałam róznych, ale tego nie przejdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nono...rodzina pięknych i uzdolnionych Pań :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzina pań G. dziękuje za komplimenta :-)

    Daisy - one już są zdolniachy. Każda w innej dziedzinie.

    Nikonowa - zapomniałaś dodać, że na drugie masz Skromna, no nie ;-P??

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło poznać wszystkie Panie G. Dwie miałam szczęście spotkać ( krótko) w realu, to niezwykle urocze osóbki i przyznaję, że trudno mi uwierzyć, że jedna z nich jest matką tej trzeciej :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. :-DDD
    Rozbawiłaś mnie Krzysiu :-DD
    Dziękuję :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, miłe, pełne bystrości i uroku buzie zobaczyłam! Hanuśce wyjątkowo dobrze w warkoczach, Aś uwodzicielski i piekny, Ata - śliczna, zgrabniutka - ale przytyj troszkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie panie G sa niesamowite :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż się zarumieniłam.. :-)) Dziękuję Wam dziewczyny :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie dziewczyny Was zobaczyć!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że chcesz pozostawić po sobie ślad :-)