wtorek, 19 stycznia 2010

Urodzinowo

A więc to właśnie dziś... Moje urodziny no i LOSOWANIE!
Już wiem kto wygrał ;-)

Z powodu absolutnego braku czasu notka będzie krótka i konkretna.
Oraz niestety pozbawiona fotorelacji.

Ale zanim to ogłoszę wszem i wobec, chciałam bardzo podziękować Wam za życzenia. Jest mi ogromnie miło! Tylu ciepłych słów na raz pod własnym adresem jeszcze nigdy nie słyszałam ani nie czytałam :-)
Dziękuję również Anonimowym podczytywaczom za ujawnienie swojej obecności. Mam nadzieję, że tak już będzie zawsze ;-) Wszak ja nie gryzę wbrew pozorom :-)
Żałuję bardzo, że nie mogę nagrodzić wszystkich osób, ale przecież to nie ostatnia zabawa u mnie na blogu.

Więc żeby nie przeciągać ogłaszam:

komplet frywolny pojedzie do:
Blogger Ezieta pisze...

To ja, szara myszka, zglaszam sie na koncu...
Uwielbiam Twoje frywolne prace.

3 stycznia 2010 15:24

Elu! Gratuluję i poproszę na maila adres, no i koniecznie napisz jakiego koloru mają być drobiazgi. Złote czy srebrne?

27 komentarzy:

  1. Gratulacje szczęściarze. Dziękuję Ato za fajną zabawę :-) może mi się poszczęści następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ata, to dziś ten ważny dzień? W takim razie ściskam Cię gorąco choć wirtualnie i życzę żebyś zawsze miała głowę pełną marzeń, bo marzenia się spełniają tylko tym co marzą.

    O resztą to już sama zadbasz, bardzo zaradna osóbka jesteś :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniczko, to ja życzę Ci:
    dobrego dnia, dnia bez gonitwy i stresów,
    odwagi bycia sobą, bez zakłamania i picu,
    zdrowia dla ciała i duszy,bo kiedy dusza jest chora, to ciało przeżywa katusze ;)
    prawdziwych przyjaciół,szczęścia i fantazji :)
    Klaudia

    No i serdeczne gratulacje dla szczęściary-zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściskam urodzinowo i szczęścia życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego słonka w każdy dzień, samospełniajacych się marzeń i wiele pomocy od innych! Uśmiechu i weny jak do tej pory wspaniałej na dalsze zapiski!

    OdpowiedzUsuń
  6. OCh!!! Moniko!!! To prezent na Twoje urodziny dostalam ja!!! Duzo usmiechu Ci zycze, slonca w szarudze dnia. Cierpliwosci i bycia soba. Zawsze.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, sto lat
    i czego jeszcze chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z okazji 18 tych urodzin życzę Ci pogody ducha - niezmiennej, i 100 razy więcej czasu na robótki i wpisy blogowe, a do tego zdrowia całą masę :) uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego NAJ z okazji urodzin!!!!!!
    I gratulacje dla Eziety-szczęściary!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No to samych świetnych pomysłów i słonecznych dni (choćby w przenośni)!

    Dziękuję za miłą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 Lat !!!
    i gratuluję Eziecie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniko wszystkiego dobrego, zdrowia nieustającego.
    Szczęściarze gratuluję co twe cuda wylosowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.Życzę Ci ,kochana spełnienia wszystkich Twoich najskrytszych marzeń Atuś Kochana.Mam nadzieję,źe nie leżysz jeszcze pod stołem :c)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urodzinowe buziaki, mnóstwa nowych pomysłów i spełnienia wszystkich marzeń :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Spełnienia marzeń)przegonienia smutków,,radości w rodzinie.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochane moje Dziewczyny!
    Bardzo, bardzo Wam dziękuję za życzenia!
    Wzruszyłam się bardzo, a oczy mam w takim więcej wilgotnym miejscu ;-)
    Tyle ciepłych i niosących otuchę słów...
    Dobrze, że Was mam!
    I bardzo się cieszę, że mogę tu być z Wami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Popłakałam się.....nie wygrałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  20. :))) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek!

    OdpowiedzUsuń
  21. No i wiedziałam że COŚ mi umknęło :(

    Dużo zdrowia i uśmiechu życzę, poczucia humoru jak do tej pory, asertywności i chłodnego spojrzenia na świat aby Twoje opowieści bawiły nas jak zawsze a do tego wszystkiego dużo zapału i czasu do szycia, dziergania, aktywności wszelkiej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Wam jeszcze raz dziękuję :-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Moc życzeń przyjmij proszę ode mnie, zdrowia, szczęścia, miłości, radości i spełnienia wszystkich marzeń ...

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, i gratulacje dla szczęściary w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję raz jeszcze :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że chcesz pozostawić po sobie ślad :-)